Eerste maand voorbij

7 februari 2024 - Stafford, Verenigd Koninkrijk

Het is weer even een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb.. dus dit wordt een grote samenvatting van de afgelopen 2 weken!

om te beginnen ben ik samen met laura naar londen geweest! Laura was er nog nooit geweest dus we hebben voornamelijk wat sightseeing gedaan zoals de big ben, tower bridge, camden en borough market, londen eye en de tower bridge!
we hadden het ontzettend gezzelig maar de terugweg ging moeizaam.. we hebben 1,5 uur op t treinstation gezeten omdat door stakingen en ongelukken er geen enkele trein meer reed…

in tussen tijd ben ik op school begonnen met criminologie! Voor zover de lessen die ik nu gehad heb vindt ik het een leuk en intressant vak! Ik moet voor criminologie naar een andere school toe lopen en de communicatie ging de afgelopen weken wat stroef wat erg vervelend was.. gelukkig is dat nu wel opgelost!

vorig weekend ben ik met laura vrijdags naar birmingham geweest en zaterdag naar hanley! Birmingham was ontzettend leuk en gezzelig! We zijn naar het kitty cafe geweest waar je allemaal katjes naast je had zitten en liggen echt een ontzettend leuke ervaring!
hanley viel jammer genoeg tegen we vonden daar niet zoveel aan..

over katten gesproken een van de katten hier is zwanger en we hebben waarschijnlijk binnen nu en 2 week kittens🤗

deb was vorige week vrijdag ook jarig dus dat was ook gezzelig al hebben we niet veel gedaan invb met school en werk!

vandaag ben ik met laura mee geweest naar de sportschool wat ook erg gezzelig was!

aankomend weekend is de bedoeling dat ik en laura naar telford gaan en daar gaan schaatsen!

ook begint volgende week de half term break en hebben we dus een week vakantie.. tijd voor een hoop tripjes dus! De bedoeling is dat we sowieso naar manchester gaan om te karten en we willen eigenlijk ook graag weer naar londen!

maar goed we hebben nog even om dat helemaal uit te stippelen! Verder gaat alles hier goed! Dit was hem weer voor nu doeidoei!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl