Trip oxford

22 januari 2024 - Stafford, Verenigd Koninkrijk

22/01/2024

zaterdag hebben we de trip naar Oxford gehad met de organisatie van study abroad. De busreis was intens. We hebben ontzettend veel studenten van Argentinie, spanje, italie en amerika. Dus het voelde alsof we op exchange waren in spanje want in de bus werdt eigenlijk zowat alleen maar spaans gepraat. Het was een hoop gefeest en geschreeuw in de bus.

eenmaal aangekomen in Oxford waren we binnen 5 min de helft van de groep kwijt omdat ze niet op lette. Na ongeveer een 30 min gewacht te hebben tot we weer bij elkaar waren, begonnen we met de rondleiding door Oxford we zijn langs verschillende scholen geweest en bezienswaardigheden in Oxford zelf. Het is echt een ontzettend mooie stad. Na de rondleiding van ongeveer 1/1,5 uur mochten we zelf oxford in en zouden we om 5 uur weer meeten bij de bus. Ik ben eerst samen met Laura, Mia, kay-Solve en leni gaan lunchen bij zizzi (een italiaans restaurant) en daarna zijn we nog even lekker wat winkels en gebouwen in geweest!

zondag heb ik grotendeels van de dag alleen maar disney films lopen kijken🙈

Vanavond hebben ik en laura een online meeting met de organisatie en nieuwe exchange students.

ook start ik vanaf woensdag met criminologie dus ik ben benieuwd!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade