Laura is aangekomen

15 januari 2024 - Stafford, Verenigd Koninkrijk

15/01/2024

vrijdag zijn ik Mia en Antonia naar Birmingham geweest. Niet heel lang omdat we eind vd dag heen gingen maar we zijn wel even geweest!

zaterdag ben ik eerst een rondje gaan lopen en daarna ben ik met Deb (hostmom) mee gegaan om boodschappen te doen. Toen we terugkwamen zijn we naar haar kleinzoon Dylan geweest omdat hij zijn dino verjaardagsfeestje vierde vanwege zijn 3e verjaardag!

zondag was een rustig dagje ik heb de badkamer schoongemaakt (we delen hier een badkamer met alle hostsisters en maken die omste beurt elke week schoon). Ook heb ik mijn kamer opgeruimd. Daarna ben ik naar het centrum van Stafford gelopen om even wat boodschapjes te doen.
zondag avond is Laura gearriveerd. Zij zou eerst de 28e pas komen maar er was weer miscommunicatie ontstaan bij de organisatie.

Vandaag zijn we vrij van school en doen we lekker rustig aan. Ik ben de dag begonnen met cash halen met deb, en daarna ben ik thuis gaan lunchen. Vamiddag gaan we met Laura nog eventjes Stafford in en even een koffietje drinken!