Februari recap

29 februari 2024 - Stafford, Verenigd Koninkrijk

Halloo,

is weer even een tijdje geleden sinds ik wat geschreven heb! Dus bij deze even een februari recap!

2-2-2024: ik en Laura zijn naar het kattencafe in Birmingham geweest! Ontzettend leuk om er is te zijn geweest! Wel moest je entree betalen van 7 pond (per uur) dus we weten niet of we het waard vinden om nog eens terug te komen omdat het kwa geld snel aantikt.. Die avond zijn we ook samen uit eten geweest in Stafford bij verso lounge, we hebben daar ontzettend lekker gegeten en oprecht de beste brownie ooit gehad!

7-2-2024: ik en Laura zijn samen gaan sporten! Was voor mij de eerste keer sinds 2,5 jaar weer in de sportschool!

9-2-2024: ik en laura hadden en dag vrij en zijn samen gaan midgetgolfen in Birmingham!

10-2-2024: tripje Telford! We zijn samen gaan schaatsen en hebben lekker rond gelopen in de stad!

12-2-2024: we zijn deze dag samen naar stafford castle gelopen!

13-2-2024: tripje manchester! We zijn samen naar manchester gegaan! Hebben daar lekker rond gelopen, zijn naar het police museum geweest en wezen karten! Ontzettend leuke dag gehad!

15-2-2024: we zijn samen naar het natural history museum geweest in Londen! Ontzettend leuk en intressant om te zien! Het was wel echt ontzettend druk dus dat was wat minder…

17-2-2024: laura had haar eerste hardloopwedstrijd in birmingham! Ik was mee als support en ze is 2e in de junioren onder de vrouwen! Ze heeft 5 km in 24,56 minuten gerend!

24-2-2024: we hadden vandaag een dagje liverpool met de organisatie! We hebben deze ochtend 45 min moeten wachten op de bus in wolverhampton… zonder dat de organisatie iets had laten weten.. dus we waren daar een beetje chagerijnig om.. om 12:40 arriveerde we in liverpool eerst een rondleiding en daarna lekker rondgelopen in de stad!

27-2-2024: vandaag hadden we dan eindelijk het concert van niall horan! God wat had ik daar zin in! Ontzettend leuke en gave avond gehad! Ook weer nieuwe vrienden gemaakt!! Weer een hoop merch gekocht dus in maart maar even rustig aan met de tripjes!

oke dat was weer even een recap van februari!!

1. Jessica:
    24 april 2024
    Hoi myrthe, 18 geworden…. Hoe voelt het???
    Gaat het een beetje tussen de Engelsen?
    Het zal een beetje anders zijn in Engeland denk ik , naar daar kom je wel doorheen. Nog even en Nederland is weer in zicht… volhouden en tot binnenkort. Tante Jes

Jouw reactie